fbpx

שיפור תהליכי אספקה בחברת פרויקטים במהלך חד וחלק

הדמות
מנהלת פרויקטים לוגיסטיקה ותיקה עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים בניהול שרשראות אספקה מורכבות, הצטרפה לחברה לפני כארבע שנים. החברה מתמחה בפרויקטים לוגיסטים בניהול מלאי והפצה עבור לקוחות מתחומים מגוונים.
ההקשר
בשנים האחרונות, החברה התרחבה במהירות לשווקים וסוגי לקוחות עם צרכים שונים. הגידול המהיר בסוגי הלקוחות גרם לבעיות חמורות בניהול המלאי ובאספקה. תקלות ואי-הבנות פגעו במערכת היחסים בין החברה לבין הלקוחות שחלקם החלו לנטוש את החברה זמן קצר אחרי ההצטרפות אליה.
האתגר
מנהלת הפרויקטים זיהתה את הצורך בשיפור תהליכים ובמידע על צורכי הלקוחות, בניהול טוב יותר של המלאי ובהפחתת עיכובים במשלוחים. היא שמה לה למטרה להחזיר את אמון הלקוחות ולשפר את היעילות התפעולית של החברה, תוך התמודדות עם לקוחות תובעניים במיוחד ומערכות מידע שהיו די מיושנות ונהלי עבודה שלא התאימו לצרכים של החברה. קיבלה אישור להמנכ"ל לשכור את שירותי גומאבי גרופ.

הפתרון של גומאבי גרופ

גומאבי גרופ סיפקה פתרון מקיף שכלל: יצירת התאמה טובה יותר בין הלקוחות שנכנסו לחברה לבין אסטרטגיה השיווקית והתפעולית של החברה. יצירת תהליכים לשיפור אומדני צורכי הלקוחות המשתנים. הטמעת גישה שירותית ומכרתית לנציגי לקוחות ושיפור מיומנויות הניהול התפעולי והלוגיסטי כולל בקרב הנהגים והמלצה להטמיע מערכת ERP מתקדמת יותר לניהול מלאי ומעקב אספקות בזמן אמת.

התוצאה

תוך שישה חודשים, דיוק המלאי השתפר ב-80%, העיכובים במשלוחים פחתו ב-50%, ושביעות רצון הלקוחות עלתה באופן משמעותי. החברה שבה להיות ספק אמין בשוק וחתמה על חוזים חדשים עם לקוחות גדולים.
דילוג לתוכן