
שהכול עובד – אבל דורש יותר ויותר תשומת לב ניהולית
בקומת הייצור, במחלקת השירות, אצל אנשי המכירות, התחושה יכולה להיות טובה מאוד. יש עבודה. יש תנועה. יש יותר לקוחות מבעבר. עוד אנשים נוספו, עוד משימות נפתחו, עוד פגישות נכנסות ליומן. מבחוץ, ואפילו מבפנים, זה נראה כמו חברה שצומחת. אבל בחדרי ההנהלה, אותה תקופה יכולה להרגיש אחרת לגמרי. לא בהכרח כבלאגן גלוי, ולא כמשבר. יותר כמו מערכת שעובדת – אבל דורשת השגחה כמעט רציפה. לא כי היא עומדת לקרוס, אלא כי כדי לשמור אותה יציבה, יותר ויותר דברים צריכים לעבור דרך תשומת הלב של מעט אנשים.

