fbpx

שיפור ניהול פרויקטים בחברת טכנולוגיה

הדמות
מנהלת פרויקטים בחברת טכנולוגיה מתקדמת, התמודדה עם בעיה של חלוקת עבודה לא ברורה בין הצוותים שלה. הפרויקטים הרבים שהחברה לקחה על עצמה יצרו עומס יתר על בעלי תפקידים מסוימים, מה שהוביל לעיכובים ופגיעה בביצועים.
ההקשר
החברה צמחה במהירות והחלה לקחת על עצמה פרויקטים מורכבים יותר מדי עבורה. מבנה הצוותים והגדרת התפקידים לא הותאמו לצרכים החדשים של החברה, וכתוצאה מכך נוצר בלבול ובעיות בתיאום העבודה. היא ניסתה לטפל באתגרים הללו בעצמה, אך המצב החמיר. אי ההסכמות עם מנכ"ל החברה בנוגע לניהול הפרויקטים העלו את המתח לרמה הכי גבוהה. המנכ"ל חשש שהשינויים יובילו לאי-יציבות נוספת, בעוד שמיכל ראתה בהם הכרח להצלחה. *פרטי המקרה המתואר הינם לצורך המחשה בלבד. שם החברה שונה לצורך שמירה על פרטיות.
האתגר
המנהלת נתקלה בקשיים בניהול צוותים, כשהעובדים היו מבולבלים לגבי תחומי האחריות שלהם, ולא פעם העבודה התעכבה בגלל חוסר תיאום. לאור הלחצים שהלכו וגברו מול המנכ"ל היא הבינה שהיא צריכה מישהו מבחוץ שיעזור לה לסדר את העניינים.

הפתרון של גומאבי גרופ

גומאבי גרופ ערכה אבחון ומיפוי תפקידים מעמיק. הנחתה את הצוותים ליישום שינויים נדרשים, בין היתר באמצעות הגדרת תפקידים במבנה ארגוני חדש וחלוקה ברורה יותר של משימות כלל ארגוניות. בנוסף, גומאבי גרופ העניקה למנהלת גיבוי מקצועי ופיתוח כלים ומיומנויות לניהול פרויקטים ולניהול צוותים כך שהמנכ"ל יוכל לראות את התועלות הברורות שבאו כתוצאה מהמהלך.

התוצאה

צורת ההתארגנות החדשה ייעלה את חלוקת העבודה, הגדילה את הפרודוקטיביות והפחיתה את העומס על העובדים. הצוותים עבדו בצורה מאורגנת ויעילה יותר והפרויקטים הושלמו בזמן ובאיכות גבוהה. המנהלת חשה ביטחון רב יותר בקבלת פרויקטים חדשים ומורכבים והיא סומכת יותר כל כך שהצוותים שבהובלתה יוכלו לבצעם בהצלחה.
דילוג לתוכן